Nudimo Vam:
Registracija radnog vremena i
kontrolu pristupa
TERMINAL ZA RAD SA BESKONTAKTNIM SMART KARTICAMA DataLogger
Terminal za rad sa beskontaktnim smart karticama Data Logger detektuje Mifare standardne RFID kartice. Uređaj koji, osim čitanja, omogućava i upisivanje podataka na kartice, razvijen je u potpunosti, od nivoa čipa, od strane istraživačkog tima preduzeća Institut Mihajlo Pupin. To garantuje da se ovaj veoma moćni terminal može i dodatno prilagoditi specifičnim potrebama korisnika.
ŠTAMPANJE ID KARTICA
Štampamo sve vrste ID kartica pomoću najsavremenijeg štampača, jednostarno i dvostrano.
1. Softverske komponente sistema
1.1 Servis kontrole terminala
- skuplja podatke o događajima sa terminala
- ažurira terminale aktuelnim pristupnim profilima
- vodi računa o sinhronizaciji sistemskog vremena
1.2 Servis procesiranja podataka
- procesira podatke o događajima skupljenim sa terminala
- popunjava bazu podataka procesiranim podacima
1.4 Aplikacija za monitorisanje prolaznh tačaka i rad sa posetiocima
- monitorisanje u realnom vremenu: kad je zaposleni detektovan na terminalu odmah se prikazuju njegovi osnovni podaci, kao i fotografija iz baze podataka
- kompletan sistem za rad sa posetiocima koji uključuje uvođenje korisnika u evidenciju, čuvanje podataka o posetama, generisanje izveštaja, automatsko očitavanje ličnih dokumenata, itd.
1.5 Tehnologija
- Windows XP / 7 / 8/10
- .NET Framework 3.5 ili noviji
- MS SQL Server ili MySQL
Korisnički interfejs na srpskom jeziku.
1.3 Administrativna / klijentska aplikacija
Topologija sistema: skup hijerarhijski povezanih lokacija.
Svaka lokacija može imati:
- bilo koji broj kapija (ulazno-izlaznih tačaka) pokrivenih jednim ili više RFID terminalima
- struktura kompanije: hijerarhijski sistem radnih jedinica sa zaposlenima koji im pripadaju
- kompletna evidencija zaposlenih
- mnoge vrste satnica (fiksne, klizne, ciklične, noćne smene, vikend smene…)
- odsustva zaposlenih i kalendar praznika za zaposlene.
- prava pristupa za jednog ili grupu zaposlenih
- prisustvo na određenim lokacijama. Svi terminali u sistemu se ažuriraju odmah po promeni prava pristupa.
- mnoge kategorije tipa rada kao što su regularni, privatna ili službena odsustva, praznici i odmori, zdravstvena odsustva, službeni put, neplaćeno odsustvo, …
- sistem dozvola za izlazak
- sistem preraspodele viška radnog vremena
- evidencija operatora aplikacije koja uključuje složen sistem uloga i privilegija (po radnoj jedinici i dozvoljenim akcijama)
- sistem izveštaja koji uključuje standardne i izveštaje prilagoene određenom korisniku, kao i generisanje ulaza u sistem za obračun plata konkretnog korisnika
- snimci trenutaka registrovanja
- integrisani video nadzor
- modul za kompanijski restoran
Osnovne funkcije programa za registraciju radnog vremena MERV